פוליסות חיסכון מצטיינות 2023

פוליסת חסכון היא אחת ממוצרי החיסכון המשתלמים ביותר בישראל
בגרף זה ניתן לראות את פוליסות החסכון המצטיינות במסלול כללי ובמסלול מניות


מסלול:

תשואה מצטברת

פוליסת חיסכון השוואה מקצועית


שתף:

כולנו מחפשים פתרונות לחיסכון חכם, מתאים ומניב תשואות. אחד המוצרים המומלצים כיום הינו פוליסת חיסכון. מדובר על מוצר שמוצע על ידי חברות הביטוח כמוצר חיסכון מובהק. במידה והחלטתם לחסוך באמצעות פוליסה, חשוב להיות מודעים שקיימים בשוק מוצרים שונים, פוליסת חיסכון השוואה תאפשר לכם לאתר את פוליסת החיסכון המשתלמת והמתאימה ביותר לנתונים הנוכחיים שלכם. השוואה מקצועית תכלול היבטים שונים ומשמעותיים של פוליסת החיסכון, על מנת לוודא כי הפוליסה משתלמת ובטוחה, והיא תניב לכם תשואות משמעותיות כחלוף תקופת החיסכון. פוליסות החיסכון מהוות תחליף מעולה לקופות הגמל כאשר מדובר על חיסכון לטווח בינוני.

הסבר כללי על פוליסת חיסכון

בשנים עברו נהגו אנשים לחסוך כספים לטובת העתיד של הילד באמצעות קופות גמל. אם כי לאחר שמשרד האוצר הורה שקופות גמל הם מוצר חיסכון פנסיוני בלבד, הכרנו את פוליסות החיסכון כפתרון מוצלח. הפוליסות הללו הן למעשה תיק השקעות שמתנהל על ידי חברות ביטוח. אלו משקיעות בנכסים שונים, נירות ערך וכדומה, כאשר המטרה הינה להשיג תשואות על ההשקעה של הלקוח. כל הפעילות הזו מתרחשת בפיקוח של רשות שוק ההון. ניתן להשוות בין פוליסות חיסכון לקרנות נאמנות בהיבטים מסוימים. וניתן לערוך לפוליסת חיסכון השוואה בין הגופים השונים המספקים את השירות.

הגמישות של פוליסת חיסכון השוואה

בבואנו להשוות פוליסות חיסכון למוצרי חיסכון אחרים נגלה כי מדובר על מוצר גמיש ומאפשר מאוד. כל חוסך יכול להחליט מהו סכום הכסף אותו הוא רוצה להפקיד בקופה שלו. הוא יכול להחליט האם הוא מעוניין להפקיד באופן קבוע וחודשי, או שהוא רוצה להפקיד סכומים חד פעמיים שהצטברו אצלו. את המס על הרווחים משלמים רק בעת שמושכים את הכסף. מדובר על הטבה שמאפשרת למפקיד ליהנות במהלך השנים מתשואות גם על הסכום שהוא חייב לשלם כמס. 

בחירה של מסלול השקעה

לקראת תחילת חיסכון באמצעות פוליסת חיסכון השוואה, יש ללמוד על האפשרויות ולבחור את האופציה המשתלמת מכולן. הבחירה במסלול השקעות מתאים ורווחי, אך ניתן לעבור ממסלול למסלול במהלך השנים ללא תשלומי מס על רווחי הון. זאת עד לשלב בו מחליט החוסך למשוך את הכסף מפוליסת החיסכון ולהעביר את הכסף לחשבון הבנק שלו. לכל מסלול השקעות יש מאפיינים משלו; אחוזי מניות, אגרות חוב ממשלתיות, מסלולים פאסיביים ועוד.

ניהול על ידי חברת ביטוח יציבה וותיקה

בבואנו לבחור פוליסת חיסכון חשוב לזכור כי חברת הביטוח שמנהלת את המוצר חייבת להיות מקצועית וותיקה. זאת כדי שנוכל להיות בטוחים שהיא יודעת לבחור אפיקי השקעה משתלמים ולנהל את הכספים שלנו באחריות. מעבר לכך – ככל שהיא מצליחה להניב תשואות גבוהות יותר כך הפוליסה שלנו תהיה רווחית יותר.

איך פותחים פוליסות חיסכון?

כאמור, הפוליסות מתנהלות על ידי חברות הביטוח. ניתן לקנות אותם אצל כל סוכן ביטוח וגם באופן מקוון באתרי החברות. אך חשוב לדעת כי בחירה חכמה לא תתבצע בצורה כזו, שכן חובה לבצע השוואה בדומה לביצוע השוואת קרן השתלמות, זאת כדי לדעת אל נכון מה הצפי ומהם אחוזי הסיכון שהכסף שלכם עומד להיות חשוף להם. בירור יסודי יכלול פוליסות ביטחון השוואה על ידי מומחים ובאמצעות מידע מדויק ועכשווי. כך ניתן לראות את הפוליסות האפשריות ולבחור מבין כולן את זו שתענה על הציפיות שלכם ותתאים לכם מכל בחינה.

דמי הניהול בגין פוליסת חיסכון השוואה

פוליסות חיסכון בדומה לקופות גמל להשקעה וכל מוצר חיסכון אחר כרוך בתשלום דמי ניהול לבית ההשקעות. יש להיות מודעים לכך שקיימת תקרה מקסימלית שנקבעה על ידי משרד האוצר. אך יחד עם זאת ניתן למצוא כיום פוליסות חיסכון השוואה בדמי ניהול נמוכים משמעותית. במידה ואתם מעוניינים תוכלו להתמקח על דמי הניהול ולהפחית אותם. ההמלצה היא לחסוך באמצעות פוליסה שעלות דמי הניהול שלה נמוכה מהממוצע הקיים בענף. 

הנתונים לקראת ההחלטה שלכם

חשוב לכם לקבל את מלוא הנתונים, אלו יאפשרו לכם לקבל החלטות על בסיס מידע ממשי ומדויק. עליכם לבדוק את הנתונים כולם על מנת לקבל את ההחלטה שלכם בדבר פוליסת חיסכון משתלמת ובטוחה, פוליסה שתניב לכם תשואות משמעותיות ותחשב למוצר חיסכון משתלם וכדאי. חשוב להתייחס לפוליסות חיסכון תשואות ולגובהן של אותן התשואות, לדמי הניהול וכן לאחוזי הסיכון שקיימים באפיקי ההשקעה של חברת הביטוח עבור פוליסה מסוימת. 

האם מומלץ לרכוש פוליסת חיסכון השוואה אצל סוכן ביטוח?

חובה לוודא לפני רכישה שאתם יודעים מה אתם עומדים לקנות. יועצים מקצועיים יכולים לספק לכם מידע ולהמליץ לכם על פוליסות חיסכון מומלצות וכדאיות באמת. לעומת זאת סוכנים שהם אינם מקצועיים בענף עלולים למכור לכם מוצר שאינו משתלם לכם באמת. אתם אפילו לא תדעו על כך אם אינכם מתמצאים בתחום.

לא יותר בטוח להשאיר את הכסף בבנק?

האם פוליסת חיסכון השוואה כוללת רכיב ביטוחי? פוליסת חיסכון היא מוצר שהוא חיסכון מובהק, אין בו כלל רכיב של ביטוח. אמנם במסמכים שלכם יכול להיות שתראו את המילים ביטוח חיים, אך בפועל אם הנכם מעוניינים בביטוח עליכם לרכוש בנפרד. כי פוליסת חיסכון אינה כוללת כלל היבט ביטוחי.

איך בוחרים פוליסת חיסכון טובה?

חברת גמל נט מתמחה במתן מענה והתאמה ללקוחות לקראת קבלת החלטות בעניין פוליסת חיסכון השוואה. גם אתם תוכלו לקבל אצלנו מידע מקצועי מקיף שיוביל אתכם לקבלת ההחלטה הטובה ביותר בבחירת פוליסת חיסכון רווחית, כדאית ובטוחה.

שתף:

מעוניין לקבל ייעוץ מקצועי ללא התחייבות? חייגו 053-251-9595

או השאירו פרטים ויועץ מקצועי מוסמך ישמח לסייע לכם

    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }